środa, 19 lutego 2014

Wypunktowane


Refleksje po dzisiejszym dniu:

1. Nie pamiętam swojej pierwszej miłości ( słuchałam z Młodym radia dla dzieci i piosenka "Najpiękniejsza w klasie" Majki Jeżowskiej uświadomiła mi ten stan rzeczy). Doskonale za to pamiętam ostatnią;)

2. Joanna Jabłczyńska ma bardzo przyjemny głos, który moim zdaniem idealnie nadaje się do śpiewania piosenke dla dzieci.

3. Zdecydowanie moją ulubioną piosenką z filmu animowanego jest " Ani słowa" Natalii Kukulskiej ( "Herkules"). " Ofiarę złóżcie z głupiej kozy, co sama sobie winna jest..." Achhhh....

4. Wzruszam się do łez słysząc "Biedronki motyle" Arki Noego ( dziś słyszałam tę piosenkę po raz pierwszy ale zdecydowanie nie po raz ostatni!)

5. W weekend obowiązkowa wizyta w Ikei- Młody otwiera szafki w kuchni bez większych problemów! Na zabezpieczenia już czas!

6. Gdy wychodzę z domu, Teusz nie może mnie widzieć ( wtedy /niestety/ zapomina o moim istnieniu i nie płacze)

7. Zawsze (!) przed wyjazdem na basen sprawdzaj dostępność torów w internecie ( dziś cztery były zarezerwowane na zajęcia dla dzieci, więc wszyscy chętni do pływania skumulowani byli na dwóch torach- co przełożyło się na sześć osób na jednym!)

8. Pomimo ambitnego planu niejedzenia słodyczy ( "akcja barcelona"- zrzucić kilka kilogramów, by nie wyglądać grubo na zdjęciach:P), trzymaj w szafce jakieś ciacha, by mieć czym poczęstować Gościa.

9. Lubię przyjmować Gości.

10. Nie lubię gdy Teo męczy się w nocy przez zęby. On nie śpi, ja nie śpię. Nie lubię!!!!

11. Nie wstawiaj prania po 21- o 23 nie chce się już go rozwieszać. A że nie ma opcji, by zostawić je do rana w pralce- trzeba je rozwiesić :/

I to by było na tyle.

Dobranoc!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz